MASUKKAN EMEL ANDA DI SINI UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT TERKINI

Friday, November 15, 2013

Promosi November 2013: Shaklee Vivix™


Alahai Put..dah masuk tengah bulan dah cheq oi..baru nak bagitau item promo..huhu.. Sian kat kawan2 tau... Alolo..jangan la merajuk...meh Put pujuk meh.. Kasi bulan ni terbaik punyer lah..

Vivix datang lagi untuk tahun 2013.. Harga runtuh..macam durian runtuh la kiranya..hehe...

Kenal kan vivix?? Tonik anti penuaan abad ini.. Nape kita perlukan Vivix ni ye? Sebab kita perlu menambah nutrien polifenol yang diekstrak daripada buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan ke dalam diet pemakanan harian, dapat mengekalkan kesihatan yang berpanjangan dan juga meningkatkan tenaga yang diperlukan untuk menjalankan aktiviti seharian. Tapi mudah ke kita nak laksanakan..hehe..tanya diri masing2 lah ye.. Simpan rahsia sorang2.. Vivix™ ni la penyelesaiannya, minuman campuran botanikal yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatan badan dan enak rasanya!

Antara kebaikan Vivix™:
~Memelihara keseluruhan kesihatan*
~Membantu anda berasa lebih bertenaga*
~Menguatkan sistem imun*

*Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Info dan Tempahan,
Mahfuzah [Put]
Shaklee ID: 913006
Emel: zmfnurahmad@gmail.com
SMS/WhatsApp: 019-326 5417

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...