MASUKKAN EMEL ANDA DI SINI UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT TERKINI

Saturday, April 23, 2016

Cadangan Set Gastrik Shaklee

Gastrik sinonim dengan puasa.

Puasa ja gastrik, gastrik ja puasa. Hehe.

Saya ni takde la gastrik, tapi arwah Abah dulu teruk jugak gastrik. Kalau puasa kena makan ubat baru dapat puasa.

Walaupun tak gastrik, tapi kalau puasa (biasanya bulan puasa sebab makan macam2) saya mesti ambil Alfalfa Complex tu. Perut yang sarat dengan makanan, mengah2 tu kurang la sikit kalau ambik Alfalfa Complex ni.

Alfalfa Complex ni istilah orang kampung, kelat. Kalau kita sebut beralkali. Bagus sangat untuk neutralkan perut kita yang berasid dan bergas tu.

ESP tu wajib dah kalau puasa, terutama waktu sahur. Goncang2 ngan Performance Drinks. Protein buat kita tahan lapar, Performance buat air dalam badan sentiasa terkawal dalam tubuh.


CADANGAN SET GASTRIK (Optimum)

Peppermint Ginger
Kombinasi 4 herba yang terdiri dari pudina, halia, jintan (fennel), bunga lawang (anise). Terbukti secara klinikal dapat membantu mengatasi masalah gastrik, loya, penghadaman dan badan berangin. Ia melegakan kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit-birit.

Alfalfa Complex
Diberi nama "Raja Tumbuhan" kerana mempunyai 1001 manfaat. Bersifat alkali yang dapat mengurangkan keasidan serta mengurangkan keradangan dalam perut.

ESP
Sumber protein soya yang tidak diubah genetiknya. 20 jenis asid amino dalam ESP perlu untuk bina sel dan tisu baru pada dinding perut. Membekalkan tenaga dan mengekalkan rasa kenyang lebih lama kerana mempunyai Indeks Glisemik rendah. Berperisa vanilla.

--
Ingin mencuba kesan terbaik Shaklee?

Saya adalah SID yang tepat!
Mahfuzah [Put]
Shaklee ID: 913006
SMS/WhatsApp: 019-326 5417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...