Klik Gambar Untuk Maklumat Lanjut

Saturday, April 23, 2016

Cadangan Set Puasa Shaklee

Alhamdulillah. Tugasan marathon puasa masih berlangsung. Tinggal 6 hari je lagi. Semoga saya dan kawan2 yang lain kuat semangat.

Hari ini agak penat berpuasa. Buktinya saya tak larat nak bersilat kat dapur buat kuih. Hehe.

Tula, pagi tadi tak sahur. Biasa saya sahur minum ESP + Performance Drinks.

Siang tadi macam2 teringin. Nak buat karipap la, coq jawa la, kuih pau la. Macam la pandai buat.

Air pun macam2 warna ada tadi. Warna perang ada 2, warna oren ada, merah pun ada. Last2 warna oren tu yang paling sedap diminum. Puas bila minum.

Laju je air warna oren tu bergelongsor ke ruang tekak. Hahaha.

Cadangan Set Puasa - BAJET
1. ESP
Sumber protein soya yang tidak diubah genetiknya, membekalkan tenaga dan mengekalkan rasa kenyang lebih lama kerana mempunyai Indeks Glisemik rendah. Berperisa vanilla.

*850gram. Untuk penggunaan 1bulan

Cadangan Set Puasa - POPULAR
Harga Runcit: RM232.50. Klik di sini untuk dapatkan harga ahli (JUMAT 15%)
2. Performance Drink
Minuman isotonik tidak bergas, terbukti secara klinikal menghidrat lebih baik daripada air. Mempunyai lebih elektrolit berbanding minuman isotonik terkemuka. Membuatkan anda tidak mudah dahaga. Berperisa oren.

*539gram. Untuk penggunaan 1bulan (Bulan puasa biasanya 2minggu)

Cadangan Set Puasa - OPTIMUM
Harga Runcit: RM346.25. Klik di sini untuk dapatkan harga ahli (JUMAT 15%)
3. Meal Shakes
Sumber multivitamin terbaik. Apabila berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi. Berperisa French Vanilla.

*544gram. Untuk penggunaan 1bulan

--

Untuk dapatkan lebih penjimatan, daftarlah sebagai ahli dan dapatkan CASHBACK juga! Klik di sini untuk cara menjadi ahli Shaklee.

Hubungi kami jika anda sudah bersedia merasai sendiri #ShakleeEffect!

Saya adalah SID yang tepat!
Mahfuzah [Put]
Shaklee ID: 913006
SMS/WhatsApp: 019-326 5417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...