MASUKKAN EMEL ANDA DI SINI UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT TERKINI

Monday, May 9, 2016

Bihun Tayba Meru Raya, Ipoh

Alhamdulillah, setelah 10 tahun tidak bertemu dengan rakan sekelas saya diwaktu pengajian diploma dahulu, hari ni pertemukan atas urusniaga. Sejak pindah ke Ipoh setahun yang lalu lagi saya dah tau kawan saya ni tinggal di Manjung.

Sembang2 pasal niaga, akhirnya saya bersetuju untuk niaga Bihun Tayba ni. Tada...ni la urusniaga yang dimaksudkan tadi. Hehe.

Stok Bihun Tayba sampai tengahari tadi
Sebenarnya, saya ada terlibat dengan projek sumbangan uncang Ramadhan dan Syawal ni. Macam kebetulan pulak sebab nak cari2 pembekal untuk beberapa jenis barangan dapur untuk penerima sumbangan.

Walaupun big boss projek ni belum pun luluskan berkenaan pembekal Bihun Tayba ini, rasanya tak salah untuk saya cuba jual bukan? InsyaAllah, hasil keuntungan ini bukan untuk saya, tetapi saya akan asingkan untuk kegunaan sumbangan. Syaaban dah tiba, Ramadhan dah tak lama. Perbanyakan sedekah jadi amalan. Tapi kalau takde sumber, tak dapat memberi bukan?

Kepada pembaca2, kawan2 kalau nak cuba Bihun Tayba jangan lupe hubungi saya ye. Kalau nak beli secara borong pun boleh :) Mana la tau kawan2 nak buat uncang sumbangan ke kan? Nak buat hamper ke kan? Saya akan tawarkan harga menarik untuk belian borong.

Harga runcit Bihun Tayba

Kenapa perlu pilih Bihun Tayba??? 9 Keistemewaan Bihun Tayba; (Boleh rujuk flyers di bawah)


Ingin mencuba keenakan Bihun Tayba?

Saya yang anda cari!
Mahfuzah [Put]
SMS/WhatsApp: 019-326 5417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...