Klik Gambar Untuk Maklumat Lanjut

Tuesday, September 20, 2016

OsteMatrix Bantu Kurangkan Kaki Kejang


Dulu masa mengandung, saya pun macam ibu-ibu lain jugak. Mesti mengalami masalah kejang kaki. Ada orang panggil simpul biawak, ada yang panggil tarik mengkarung, atau bahasa omputihnya leg cramps. Ahaks!

Datang je malam, takut2 nak tidur. Teringat kaki yang kejang malam tadi tak hilang lagi sakitnya. Adoi..kaki tegak semacam je. Kesan sakit agak lama lak tu sementara nak hilang. Biasa jadi kejang ni kalau hujan, sejuk2 memang seriau semacam nak tidur. Hahaha. Tak pun siang tadi berjalan tak ingat dunia.

Malam nanti hadap la kejang, rasa macam nak sepak je dinding sebelah katil. Hahaha. Sekali jerit, mau terkejut tok laki kat sebelah. Ha kau, dah sakit kan, mau tak jerit!

Itu dulu..

Sekarang mimpi ngeri tu saya dah tak alami sejak saya mengandungkan anak ke-4. Kali ini saya ambil OsteMatrix di samping suplemen hamil yang lain secara konsisten sepanjang kehamilan. Setiap malam, sebelum tidur saya akan pastikan dah ambil 4biji OsteMatrix. Alhamdulillah, kejang kaki tiada lagi. Seingat saya 1@2 kali sahaja saya diserang kejang kaki, gara2 saya terlupa ambil OsteMatrix sebelum tidur. Kalau berjalan jauh atau travel jauh pun dah tak de kejang kaki lagi.

Alhamdulillah, syukur sangat sebab Allah dah takdirkan saya kenal dengan produk Shaklee ni. Tak boleh bayangkan keadaan hamil sebelum kenal Shaklee yang dulu2. Kejang kaki la, sakit pinggang la, lenguh2 la, sembelit la. Kini keadaan bertambah baik, dan sekarang anak ke-4 saya pun dah berusia setahun lebih.

Jadi atas rasa gembira saya nak kongsi juga kegembiraan ini dengan orang lain sebab saya pasti semua pun nak amik Shaklee! Tak mo dengar dah sakit sana sini k!

--
Ingin mencuba kesan terbaik Shaklee?

Saya adalah SID yang tepat!
Mahfuzah [Put]
Shaklee ID: 913006
SMS/WhatsApp: 019-326 5417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...