Klik Gambar Untuk Maklumat Lanjut

Friday, August 25, 2017

Testimoni Basic H - Tak Fobia Lagi Dengan Marker Pen

Terkejut Mama mai tengok laptop Mama.

Laptop ni tua sikit dari usia perkahwinan Mama dan Abah tau.

Masa bila dia conteng ngan marker pen pun Mama tak sedar. Permanent marker pen lak tu.


Nasib baik teringat Basic H.

Ambik kain, balut hujung jari telunjuk dan titik2 Basic H.

Sapu2 dan tonyoh2 sikit. Dah siap!

Testimoni Basic H

Nak cuba Basic-H jugak? InsyaAllah, semua mommies mampu, hanya RM48.75/botol. Tahan lama jugak tau. Kan titis2 je. Hehe.

Mahu feedback lain tentang Basic H Shaklee? Klik sini.

--

Hubungi kami jika anda sudah bersedia merasai sendiri #ShakleeEffect!

Kak Put adalah SID yang tepat!
WhatsApp: 019-326 5417
COD Area: Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

2 comments:

  1. mama, mana gambar laptopnya mama..nak nengok. hehe. cantik blog put. alhamdulillah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hee..ni baru letak Mak. Asyik terlupe nak buh balik, hari tu buat tak masuk. Terima kasih Mak..hehe

      Delete

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...