Klik Gambar Untuk Maklumat Lanjut

Friday, September 29, 2017

Vita-C Shaklee Kurangkan Masalah Jerawat

Masalah jerawat ni kadang2 naik buntu kan? Betul tak? Even orang lain guna atau makan produk yang sama, tapi kita guna tak menjadi pun kan?

Sebenarnya kita kenal dulu kulit kita, sambil tu kena kenalpasti punca jerawat tu. Kalau tak kita hanya kurangkan simptom je. Selagi masalah tu tak diketahui daripada, mesti jerawat tu muncul lagi.

Macam Kak Put sekarang la, dulu2 tak de lak muka sekarang ni. Dalam proses penyembuhan jugak ni. Sekarang masalah pori2 pun nampak jelas. Nak jerit rasa. Haha.


Untuk lebih motivasi dan yakin, Kak Put mesti scroll testimoni2 kejayaan kulit berjerawat dah transform kulit sihat dan cantik menggunakan suplemen Shaklee. Doakan Kak Put jugak ye. Sekarang tengah cuba Vita-E Complex lak. Tambah lagi satu koleksi suplemen. Hehe.

Meh tengok salah satu testimoni Vita-C ni, baru sebulan tau. Kulit muka dah kurang berjerawat dan kulit pun lembut katanya.

Selepas Sebulan Mengamalkan SR Vita-C Shaklee
Nak cuba SR Vita-C Shaklee jugak? InsyaAllah, semua mommies mampu, hanya RM97.50/botol. Info lain tentang SR Vita-C boleh klik sini.

Mahu baca feedback lain tentang SR Vita-C Shaklee? Klik sini.

--

Hubungi Kak Put kalau dah bersedia merasai sendiri #ShakleeEffect!

Kak Put adalah SID yang tepat!

www.wasap.my/60193265417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...