Klik Gambar Untuk Maklumat Lanjut

Thursday, October 12, 2017

Anak Dah Tak Sembelit Dengan Meal Shakes

Kalauu sape2 pernah tengok anak sakit membuang najis keras atau sembelit, mesti kesian kan. Tak sampai hati nak tengok. Apa kata cuba Meal Shakes macam Puan dalam testimoni kat bawah ni.

Alhamdulillah, selepas 2 minggu konsisten ambil Meal Shakes untuk anaknya, anaknya dah boleh baung air besar tiap hari tanpa najis keras dah.

Istimewa Meal Shakes ni, sejenis minuman multivitamin yang mempunyai serat :)
Meal Shakes Hentikan Masalah Najis Keras
Nak cuba Meal Shakes Shaklee jugak? InsyaAllah, semua mommies mampu, hanya RM120.00/canister. Info lain tentang Meal Shakes boleh klik sini.

Mahu baca feedback lain tentang Meal Shakes Shaklee? Klik sini.

--

Hubungi Kak Put untuk merasai sendiri #ShakleeEffect!

Kak Put adalah SID yang tepat!

www.wasap.my/60193265417
COD Meru Raya dan Chemor
Pengeposan ke Seluruh Negara
~ Always Caring, Always Here!

No comments:

Post a Comment

DISCLAIMER

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...